Monday, March 29, 2010

Majlis Konvokesyen my hubby...


Alhamdulillah my hubby dah tamat belajar...

Doormat - For Sale


Limited stock.. RM30/pc

Friday, March 26, 2010

Box


FOR SALE - (Limited stock) box ni sgt sesuai utk dijadikan tempat
simpan sudu.
PRICE: RM25 (Exclude postage)

Tuesday, March 23, 2010

Monday, March 22, 2010

Caddy


FA-3


Masih belum puas hati lagi... Ira thanks utk template bunga tu.. ni dah cuba buat tapi tak secantik sifu ira.. ada masa nak kena gi belajar lagi dgn Ira :)

EXCHANGE DECOUPAGE SIRI KE 5 - CRACKLE




EG Crackle - utk Difa.. 6x sapu medium crackle..baru la nampak crackle tu...

Friday, March 19, 2010

Award dari Chempaqa

Selamat pagi utk semua rakan2 blogger... dan terima kasih tak terhingga utk Chempaqa kerana sudi memberi award ni pada saya..

Wednesday, March 17, 2010

Tuesday, March 9, 2010

Percubaan ke-2 FA


Semalam siap satu lagi FA.. Ira tq sekali lagi sudi menjadi "Cikgu"...

Monday, March 8, 2010

Kelas FolkArt bersama Ira..


Kelas folkArt bersama Ira.. ni la hasilnya he he.. cuma kat stroke "S" je tak menjadi.. my friend kata nampak mcm anak ikan.. ira terima kasih byk2 kerana sudi mengajar... So siapa2 yg tinggal sebelah utara boleh gi belajar kat ira...

HARGA....

Salam utk semua rakan2 blogger.. terima kasih utk semua kerana sudi singgah kat sini.. Maaf yer kerana tak masukkan harga kat semua brg2 yg ada kat blog ni.. So utk memudahkan rakan2 buat budget saya masukkan harga he he.. (pssstt kalau beli byk ada discount hehe)

Ada setengah raw material saya boleh dptkan dgn harga yg berpatutan kerana beli dgn quantity yg banyak, dan ada juga kenaikan harga.. sbb tu la saya tak letakan harga sehingga saya dpt harga tg berpatutan...so harga yg terbaru seperti berikut...

1. Teapot Tissue Holder : RM 70
2. Signage : RM35 - RM45
3. Spoon Box : RM65
4. Picnic Basket : RM120
5. Bread Box : RM80
6. Brg2 utk tuoch-up harga antara RM10-RM30..

** Semua harga tak termasuk postage





Friday, March 5, 2010

Related Posts with Thumbnails